Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a60n 50Ž97á49r77o98v17s38k24ý 8548319164968

Velmi dobře! R^

0/0
30.11.2016 7:01

V78á83c72l20a53v 74Š13í75m38a 3311866724591

Humanitární bombardování - to je něco jako láskyplné znásilnění ?

0/0
28.11.2016 13:34

J42o28s19e76f 40R67z30y57m55a14n 7191756766391

Srby bylo třeba zastavit. Sílou.

Takže to bombardování bylo zcela v pořádku.

+2/0
28.11.2016 9:39

J98i76ř44í 97Ř49e92z15n82í90k 4142672503185

Kosovké Albánce bylo třeba zastavit silou.

0/−1
28.11.2016 13:09

J69a11n 87S89o65v31a 8687315756692

Děkuji vám za motivaci o tom napsat více.

0/0
29.11.2016 16:16

J92i96ř75í 11Ř87e12z16n43í21k 4762402143365

Pokud se někdo domnívá, možná oprávněně, nebo neoprávněně, že dodržování lidských práv v jiném než vlastním státě vyžaduje zásah jiných států silou (třeba Vietnam v Kambodži), tak pojem "humanitární bomby" nemůže mít nějaký pejorativní význam.

+2/−1
27.11.2016 23:32

J45a26n 13S81o55v73a 8777115166392

Humanitarni zabijeni...

0/0
28.11.2016 0:20

J79i39ř90í 34Ř45e86z98n16í45k 4112112433205

I to může docela dobře existovat, viz usmrcení nevyléčitelně nemocných, trpících bolestmi.

0/0
28.11.2016 11:06

J46a85n 71S71o23v73a 8637235716522

Prosimvas, "Reznik", to je vase prezdivka?

0/0
28.11.2016 12:32

J97i16ř44í 90Ř52e66z25n46í89k 4622162503645

Jistě, co jiného.

0/0
28.11.2016 13:07

J10i12ř98í 96Ř19e74z96n92í88k 4582542403675

Je to o tom, jak pravda a láska vždy zvítězí nad lží a nenávistí.

0/0
28.11.2016 13:09

J81i20ř63í 38K63i41n73d94l 2108817773717

RvRvRv

+6/−5
27.11.2016 21:47

J62a26n 82S94o60v77a 8207435856732

Děkuji

0/0
27.11.2016 21:52

V61á48c75l70a34v 23K97o66p47ř62i80v87a 1384600145261

Není zač.

0/0
27.11.2016 22:19

S66t15a68n85i38s49l82a23v 24Š24e28v82e54č71e79k 9773284151487

opravdu není. - ani proč.

0/0
28.11.2016 7:54

P39a24v64e73l 35D42y28t92r49y20c58h 9108255881912

Zase ti správní Srbové a zlé NATO. Zase ten ruský přízvuk, že Vás to baví.

+14/−2
27.11.2016 20:51

J91a80n 93S13o59v47a 8347575876782

Jediný přízvuk, který můžete slyšet je přízvuk statistik. Pravda a láska přece zvítězí ne? Tak co do toho tahat Rusko.

+7/−2
27.11.2016 20:55

R50o28b87e29r56t 41H57o24r95á39č89e34k 5862746466285

Nezvítězí nutně. "Musí zvítězit" je apel a vyjádření přání, nikoli nějaký zákon...

+1/−1
27.11.2016 22:04

J90i82n97d34ř32i36c11h 60H68r29d39l93i57č60k60a 4726454859164

Co je v článku špatně? Nic o hodných Srbech jsem tam nenašel.

+2/−1
28.11.2016 6:56
Foto

P84a85v45e34l 23M28a19c89h12a26č54e62k 5131292613

No, nevím, ale nějak se mi nechce vyvracet manipulativní texty.

+10/−2
27.11.2016 20:36

J23a12n 30S85o28v81a 8987585346972

Nemusite.

+4/0
27.11.2016 20:49

J80i96n50d60ř53i83c48h 10H39r21d14l71i73č17k31a 4156804489564

"mohl jsem ten závod vyhrát, ale ono se mi nechtělo" Dětské výmluvy mají někdy pokračování i v dospělosti:-)

+1/−1
28.11.2016 6:55
Foto

P48a66v26e91l 36M74a42c90h46a36č80e85k 5151472833

Jsem velmi rán, že mne se to týkat nemůže.

0/0
28.11.2016 10:51

S62t73a34n51i12s86l43a58v 40Š55e54v90e95č49e47k 9703434411417

popsat aspoň jednu manipulaci byste ale moh ́. Prosím.

0/0
28.11.2016 7:55
Foto

P42a71v16e64l 58M23a26c13h61a93č90e36k 5501972493

Dobře, tak hned zkraje.

"Dnes již víme, že Bill Clinton lhal o počtech obětí Kosova....".

Nemám důvod hájit Clintona, ale lži mi vadí. problém s nadsazením počtů mrtvých a pohřešovaných přinesli s sebou uprchlíci z oblasti, od nichž se údaje přebírali a z nich se vycházelo. Clinton tedy mohl být obětí nepřesných a nepravdivých informací, nemohl však lhát.

A v podstatě takto je sepsán celý blog....

0/0
28.11.2016 10:18

J65a29n 27S46o89v26a 8927225346942

No ale to uz vime, ze lhal...

0/0
28.11.2016 12:33
Foto

P86e37t70r 57B14e94r47a24n 3987821340483

Kolik z vás, co tady moudře diskutujete na téma Kosovo tam opravdu kdy bylo a hovořilo s místními lidmi? Já mnohokrát.

Proč Tito věděl dlouhá léta, co Kosovo potřebuje, aby byl klid? Byl Chorvat...

A proč to následně Miloševič nevěděl? byl Srb....tak kdo za to může?

+2/0
27.11.2016 20:15

J56a30n 88S17o95v16a 8177425166872

Ani Tito nebyl k Srbum zrovna nejprivetivejsi. Viz dokument Uloupene Kosovo.

+1/0
27.11.2016 20:19
Foto

O71t78t12o 56Č54e50r29n16ý 3475845777922

Byl to po 45. roce Tito, který plošně "osvobozoval" albánské oblasti pro účast albánských muslimů na straně Němců. Ano, dlouho byl klid až do počátku 70. let, kdy důsledkem vysoké albánské nativity začal hlad po půdě a Albánci začali nevybíravými způsoby vytěsňovat slovanské obyvatelstvo, hořely stodoly, usedlosti a Tito ustupoval, dal značnou autonomii, kde v rozhodovacích orgánech začali převažovat Albánci a na problém bylo zaděláno. Stačilo jen zapálit doutnák. A to někdo udělal.

+9/0
27.11.2016 20:39

S11t19a31n64i47s94l17a12v 11Š50e28v76e21č30e40k 9813824851347

Tito dlouhodobě situaci vnímal jako plíživou albanizaci a vyhánění (i pomocí děloh albánských žen) srbského obyvatelstva.

Miloševič to věděl, ale už bylo pozdě a k tomu navíc 1. západní hodnoty, 2. základna USA.

0/0
28.11.2016 7:59
Foto

J62i25ř83í 79T26u17r84n87e10r 8398301895323

Přijde mi poněkud zvláštní, že článek o zfalšovaných statistikách nepodkládáte těmi statistikami "zfalšovanými" a zvláště pak ani těmi "správnými", tedy zdroji, aby bylo jasno. Že to řekl ten, co předpověděl krizi, no dovolte...to má být argument.

Jinak sice nejsem rozhodně zastánce bombardování Srbska, ale, a už to tu zaznělo, Evropa byla a je neschopná jakýchkoli činů. Amerika činí, někdy blbě, ale jak to mohou kritizovat ti, co jen civí. Urovnat poměry v Jugoslávii bylo jistě vojensky možné a mělo se to stát bez bombardérů. To byla dle mého soudu ta zásadní chyba.

+4/0
27.11.2016 20:14

J39a35n 65S51o22v87a 8147155906862

Já se k těm statistikám vrátím, ale témeř vše je dohledatelné dokonce už na Wikipedii.

+2/0
27.11.2016 20:18

R21o59b57e70r74t 70H63o93r53á31č10e97k 5752936336435

Je zajímavé, že se to předhazuje Havlovi, který tímto vyjádřil nějaký svůj názor na zásah (ať již byl jakýkoli), zatímco skutečným aktérem za ČR byla vláda Miloše Zemana, bez jejíhož souhlasu by k akci nikdy nedošlo. Já nevím, jestli to kritici zásahu úmyslně přecházejí nebo neustále opakují tezi o Havlově "humanitárním bombardování".

+11/−1
27.11.2016 19:59

J63a17n 73S27o78v71a 8257625356982

Nikomu nic nepředhazuji. Jsou to historická fakta. Václav Havel, stejně jako Miloš Zeman měli jen minimální vliv. Tedy mimo vlivu o tom něco říci. A tady byl silnější hlas VH.

+4/−3
27.11.2016 20:01

R41o36b76e91r97t 22H13o66r22á15č55e53k 5892436786395

Historickým faktem je maximálně to, že to Zeman schválil a Havel se o tom maximálně sporným způsobem vyjádřil. Nevím, jestli jste Zemanův fanda, ale Zemanovi fandové právě přehlížejí Zemanův aktivní souhlas a zveličují absolutně nepodstatnou zmínku, v jednom rozhovoru. Možná se to domníval (sám jste zmínil nedostatek přesných informací o událostech v Kosovu), možná chtěl zpětně obhájit Zemanovo rozhodnutí, těžko říci. Možná by bylo zajímavější zjistit, jaká prohlášení k tomu tenkrát vydal Zeman, který se dnes považuje za největšího přítele Srbů. :-)

+3/0
27.11.2016 20:11

J31a24n 38S15o90v11a 8437485706342

Vite, me Zeman moc nejazajima.... Skutecnost je priliz slozita a obsahla a tak si lide vybiraji, co se jim libi. Snazil jsem se byt objektivni alespon v tom smyslu, ze kdyz jsem neco vybral, sel jsem k faktum, ne k dojmu. Hlas Havla zaznel silne a jeho pojem "humanitarni bombardovani" vesel do dejin. Zemanuv podpis byl podpis statnika od ktereho to spojenci ocekavali. Nic vic.

+1/−2
27.11.2016 20:13

R43o75b34e85r60t 25H44o96r78á64č81e50k 5632866926295

"Lidé si vybírají, co se jim líbí." To přesně vystihuje vás. Vám se nelíbí Havel, tak ho peskujete za něco, v čem měl prsty Zeman. Havel jen řekl (a zřejmě se to domníval), že motivace k zásahu je vedena snahou zabránit násilí, které Miloševič rozpoutal na svém území, a tedy humanitární. Je to ale jedno, jakkoli to byl pitomý výrok, pomyslný "čudlík" zmáčkl Zeman.

+5/−1
27.11.2016 20:23

J50a43n 98S84o77v51a 8127495656332

Vite, objektivita je cnosti subjektu. Ja se o ni vice ci mene dobre snazim. To ze vam tam v textu chybi fakt, ktery povazujete za dulezity je vase hledisko. Blogovy prispevek ma omezenou delku. Zeman se mi tam nevesel. Tecka.

0/0
27.11.2016 22:24

M90a60r70i11á42n 25B72é36r51e51š 1772172766874

Takže jste tam dal, co se vám zlíbilo. Potvrdil jste slova pana Horáčka.

0/−1
28.11.2016 8:05

R18o92b25e52r38t 93H87o71r90á26č65e95k 5672836766515

Nechápu zmínku o silnějším hlasu, ústava hovoří jasně, jedná se o odpovědnost a pravomoc vlády, která rozhoduje bez ohledu na názory a postoje prezidenta. Zeman (jeho jednobarevná vláda) zcela odpovědně a zřejmě ve střízlivém stavu rozhodl, že ČR souhlasí s bombardováním Jugoslávie. Teď, když je prezident a pravomoci ani odpovědnost nemá, dělá něco zcela jiného, než když na něm ležela tíha státnického rozhodování.

+3/0
27.11.2016 20:19

J73a93n 10S54o43v63a 8627905546972

Medialne silnejsi hlas.

0/−1
27.11.2016 20:20

R22o19b85e51r61t 35H16o69r34á23č18e61k 5922416436355

A jakou má mediální síla hlasu vliv na počet zabitých civilistů? Že něco Havel prohlásil přece nemá na ty události žádný vliv. Přitom hlavního viníka za ČR máme na postě nejvyšším. :-)

+4/−1
27.11.2016 20:26

J63a12n 26S65o73v98a 8417515956442

Mate pravdu.

0/0
27.11.2016 20:33
Foto

O52t24t96o 62Č93e12r43n52ý 3525355467842

Vy zase Zemanem "gumujete" výrok Havla, který je jednoznačný. O to jde. To, že Zemanova vláda s akcí souhlasila je její průšvih. Ne Havla a naopak.

+6/0
27.11.2016 20:42

J56a40n 82S59o32v83a 8197395686452

Ja jen Havla citoval... nic vic.

0/0
27.11.2016 20:48
Foto

O51t26t97o 88Č91e23r56n25ý 3735425377642

No, jasně, ale to můj oponent, stálý a trvalý, který si "Havla" idealizuje používá argument Zeman, přičemž Havlův výrok jenom "sporný". No, fakt je, že faktická spoluodpovědnost je na tom, kdo to oficiálně schválil.

+2/−1
27.11.2016 21:07

R71o21b66e90r69t 64H36o56r56á86č93e80k 5512936816635

Já si Havla neidealizuji, přišel jsem mu částečně na chuť až poté, co jsme zažili ty dva po něm. Jde o to, že mrtvý Havel je peskován za něco, co řekl, zatímco živý Zeman na Hradě se prohlašuje za "největšího přítele Srbů", přestože byl aktivním spoluviníkem. Výrok Havla nijak situaci neovlivnil, kdežto Zeman se svým rozhodnutím bombardování schválil. To je těžko obhajitelné, Zemanova vina je nesouměrně větší...:-)

+5/0
27.11.2016 21:59

J68a71n 15S53o27v53a 8357155496462

Ja se Zemana nezastavam. Nezminil jsem jej jen proto, ze proste vsechny souvislosti uvest nemohu. To dulezite v clanku nebyl ani Havel ani Zeman.

0/0
27.11.2016 22:14

R85o68b19e24r70t 73H72o88r48á22č93e95k 5362626516745

To je reakce na pana Černého, to není na Vás...

0/0
27.11.2016 22:16

P64e10t32r 26T34o32m50e51k 1716562880121

Vás asi platí Putin.

+3/−3
27.11.2016 19:56



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.